2010-10-27


Łódzka klubokawiarnia Owoce i Warzywa zaprasza do udziału w kolejnym spotkaniu z cyklu Architektura brandingu/Branding architektury poświęconemu związkom pomiędzy projektowaniem i brandingiem.

Gościem wykładu, który odbędzie się 28 października o godzinie 18.00, jest Igor Gałązkiewicz – historyk sztuki, zajmujący się problemami badawczymi z pogranicza architektury, wzornictwa i marketingu.

Tematem wykładu będzie zmieniająca się funkcja oraz rola muzeów. Przedstawione zostaną narzędzia w postaci architektury, działań brandingowych czy kampanii reklamowych, dzięki którym tworzy się tożsamość instytucji.
Wykład będzie okazją do prześledzenia procesu budowania strategii brandingowej muzeów. Analizie poddane zostanie między innymi New Museum w Nowym Jorku autorstwa tegorocznego laureata Nagrody Pritzkera – biura SANAA.

Więcej na: www.facebook.com/owoceiwarzywa