2011-02-14


Łódzka klubokawiarni „Owoce i Warzywa” zaprasza na spotkanie z Maciejem Rydzyńskim, ekspertem w zakresie aranżacji wnętrz, obmyślania koncepcji architektonicznych dla sklepów odzieżowych, biur i restauracji.
 
Armani, Versace, Kappahl, Monnari czy Hana Sushi to tylko niektóre marki, które powierzyły zaprojektowanie swoich salonów architektom z Rydzyński Studio. Atmosfera i charakter sklepów z segmentu B2C (business to customer) to jeden z najważniejszych elementów budowy wizerunku każdej marki. Projekty Rydzyński Studio to ciekawy przykład wysokiej świadomości estetycznej i marketingowej. Zastosowana kolorystyka, wykorzystane materiały, światło czy meble to nie przypadkowe elementy, a przemyślany sposób wyrażenia tożsamości marki.

 
Koncepcja rewitalizacji stodoły w Rawie Mazowieckiej (proj. Rydzyński Studio)
 
„Strategia i biznesowe pojecie niszy, czyli gdzie schowano klucz do sukcesu”
Spotkanie z Maciejem Rydzyńskim (Rydzyński Studio)
16.02.2011 | środa | godz. 18:00
Owoce i Warzywa klubokawiarnia | Traugutta 9 | Łódź

Źródło: www.facebook.com/owoceiwarzywa